zondag 22 augustus 2010

Dag 19: 22 augustus 2010 naar Atlanta

Well what do ya know, vanochtend scheen de zon! Toen we de koffers ingepakt hadden, het ontbijt weggewerkt en uitgecheckt, zijn we toch nog de Parkway opgereden. Het uitzicht dat we hadden was echt spectaculair. Afentoe reden we door een wolkje maar als je dan de hoek omging, was het weer superzonnig en adembenemend mooi.
Met mijn hoogtevrees vond ik het vandaag haast net zo spannend rijden als gisteren, want nu zag ik dus over welke afgronden we tijdens die mist zijn gereden en dat wakkert mijn fantasie aan. Maar we zijn toch een aantal malen gestopt om foto's te maken en van het uitzicht te genieten. Ik ben zelfs nog eens gaan plassen bij hetzelfde toiletje als gisteren, gelukkig liepen we nu op ons gemak want ik hoefde niet meer zo erg (ik denk dat het gisteren ook van de spanning was).
Bij Waynesville zijn we eraf gegaan omdat we toch nog richting Atlanta moesten vandaag. Mathijs was vrijdag in The Dillard House zijn pet vergeten, die hebben we nog opgehaald (ik had gebeld en hij lag keurig op ons te wachten). Lunch hebben we daar maar niet meer gedaan, de McDonalds lag ook op de route. Bij deze Mac hadden ze heerlijke frietjes en we hebben er een dubbele cheeseburger bij genomen!
Het rijden ging heel voorspoedig maar een uurtje voor Atlanta werd ik erg moe en slaperig. We zijn gestopt bij een winkelcentrum en hebben daar wat rondgelopen in de Target. Er was ook een Starbucks bij, ik had een icecoffee en Mathijs een caramel frappuccino without the cafeïne. Bij Target hadden ze nog leuke shirts voor Mathijs (eentje van de Family Guy met Stewie erop) en ik heb ook nog een nieuwe zonnebril gekocht (de vorige is kwijt geraakt onderweg).
De rest van het stuk naar Atlanta verliep goed. Het was druk en de 9-baans wegen blijven intimiderend maar ik was niet meer zo gestressed als de vorige keer dat we hier reden (tja, we zijn nu ook al wat gewend met alle mijlen die we hebben afgelegd). De receptioniste van het hotel herkende ons nog, dat was erg leuk. We hebben nu een kamer op de 8e verdieping van het Hyatt Place hier in Buckhead. Een mooie kamer en leuk uitzicht op een billboard met een beer!
Morgen gaan we eens kijken wat we allemaal gaan doen, hier in Atlanta!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten